SUPER CENA w Sklep.mVet.pl

Czy wiesz, że...?

Kiedy Twojemu psu potrzebna jest bieżnia wodna:

• podczas rehabilitacji przebytych zwichnięć i złamań,
  • po operacji ortopedycznej lub neurologicznej,
  • podczas leczenia choroby zwyrodnieniowej stawów kończyn,
  • jako pomoc w leczeniu chorób zwyrodnieniowych kręgosłupa (przed i po operacji),
  • jeśli Twój pies cierpi na dysplazję bioder lub stawów łokciowych,
  • jeśli Twój pies ma ograniczenia ruchowe, cierpi na osłabienia i zaniki mięśni,
  • jeśli Twojego psa trapią problemy wieku podeszłego,
  • jeśli chcesz bezpieczne rozpocząć i wspomóc leczenie otyłości,
  • jeśli masz psa sportowego i chcesz wzmocnić mu mięśnie przed zawodami,
  • jeśli masz psa pracującego i chcesz go przygotować do zwiększonego wysiłku,
  • jeśli masz psa wystawowego i chcesz poprawić jego kondycję (poprawa wyglądu i sylwetki).
Chcesz wiedzieć więcej - kliknij  --> TUTAJ:
Bieżnia wodna z Michałkiem
Zaprzyjaźnione lecznice

Coroczne badanie profilaktyczne
może zapobiec
chorobom Twojego zwierzęcia

KONTROLA ZAGROŻEŃ DLA ZDROWIA KOTÓW

Drogi moczowo-płciowe i choroby układu rozrodczego
Zakażenie pęcherza moczowego oraz zablokowanie drożności dróg moczowych przez kamienie, to choroby występujące stosunkowo często u kotów. Dlatego konieczne jest odpowiednio wczesne ich wykrywanie i wprowadzenie odpowiedniej diety.

Choroby wewnętrzne
Wczesne wykrywanie chorób wewnętrznych ma podstawowe znaczenie dla ograniczenia ich wtórnych skutków dla ważnych
narządów organizmu zwierzęcia.

Nadwaga i otyłość
Koty domowe prowadzą zwykle leżący tryb życia. Przyznajemy, że grubsze koty początkowo bywają zabawne, ale kończy się to w momencie, w którym nadwaga zaczyna pogarszać stan ich zdrowia. Obecnie fachowe doradztwo weterynaryjne oraz dostępność wielu smacznych diet odchudzających znacznie ograniczają i pozwalają na utzymanie kota w dobrej kondycji, nie pozbawiając go radości życia.

Choroby zębów i dziąseł
Zapobieganie chorobom dziąseł jest niezwykle istotne. Wczesne wykrywanie i leczenie nadżerek pomaga uniknąć dotkliwego bólu w jamie ustnej. Regularne zabiegi higieniczne wykonywane w gabinecie weterynaryjnym są tak samo ważne dla kotów, jak wizyty u stomatologa dla ludzi.

Zapalenie stawów
Wśród kotów zapalenie stawów było niegdyś bardzo rzadko spotykane. Jednak wraz z dostępnością opieki weterynaryjnej koty zaczęły żyć znacznie dłużej, a choroba zaczęła występować powszechnie. Dziś nowoczesne leki i nowe strategie terapeutyczne pozwalają kotom na utrzymanie aktywności nawet w bardzo późnym wieku.

Problemy behawioralne
Kot jest zwierzęciem o skomplikowanej osobowości i wiele występujących u niego chorób ma podłoże psychologiczne. To prawdziwe wyzwanie dla każdego lekarza weterynarii. W przypadku pojawienia się nieznanych dotąd objawów warto zasięgnąć fachowej porady.

wróć do strony: Coroczne badania profilaktyczne